1. Jag knåpade ihop en ”egen” stjärna igår kväll:
  2. Vad behöver jag just nu?
  3. Vad konkret kan jag göra för att uppnå detta?
  4. Hur kan jag sedan ge tillbaka till Universum?

Jag använde mig av en kär gammal vän: Quantum Tarot.

Lovers 6 (rx) Jag känner flera lager här. Å ena sidan så behöver jag lära mig att älska mig själv. Frågar någon så skulle jag nog hävda att visst älskar jag mig själv! Samtidigt som jag ljuger så bra och lever i förnekelse….

Å andra sidan handlar det om att jag länge definierat mig som en asfaltsblonna, med en fot i båda världarna: Land-Stad, Hjärta – Hjärna, Yon och Yang, Ljus och Mörker. Det är min styrka, men även min akilleshäl. Allt för ofta har den ena sidan av mig stått tillbaka för att återinföra balans när yttre miljö-aspekter skapar kaos.

Ace of Wands Det jag rent konkret behöver göra är att sätta mig ner och verkligen fundera på vem jag är, men framför allt vem jag vill vara! Är det frihet och oberoende jag söker, egentligen?

Wheel of Fortune 10 En annan aspekt här är att jag rent konkret kan börja göra små saker i vardagen för att centrera och jorda mig varje dag. Försöka hitta min sweet-spot. Också att släppa taget om allra mina innersta önskningar. För när jag slutar med att jämföra med  det jag önskar utan är nöjd med nuet så får jag också friden att förverkliga mitt liv!

Star (17) Jag kan ge tillbaka till universum genom att vara generös och inspirerande gentemot andra. Men även komma ihåg och alltid vara tacksam i mina kvällsritualer…