För flera år sedan så startade jag den här bloggen. En motvikt till den propra professionella fasad jag har försökt hålla uppe så länge: En plats där jag bara kunde vara Anna. Detta pågick nära nog ett år och så plötsligt en dag slutade jag att skriva. Kanske tappade jag sugen, jag minns i ärlighetens namn inte. Men bloggen har legat i dvala, väntat och bidar sin tid.

Så för 6 månader sedan så började något att röra sig och göra sig djupt obekväm långt nere i min Solar Plexus. Rastlöst började jag leta efter ett forum jag kunde använda för att kunna få ner i ord det jag förnimmer i känslor. Inte det lättaste!

Och resten är som de säger historia! Det har tagit en hel del hoppsastegen och återvändsgränder, men jag har bestämt mig för att kicka igång den här bloggen igen. Efter att ha rensat bort inlägg som ej längre är aktuella och allmänt fräschat till utseendet (Mycket kvar ännu) reser dig nu den här bloggen sig ur askan, likt fågel Fenix… Det kommer fortfarande handla mycket om Wicca och Tarot, men även en hel del mer personliga funderingar om allt och ingenting! Jag har inget specifikt skrivachema, men tills nästa post – passa på att kika runt bland de äldre posterna. Jag var tydligen ganska klok på den tiden! 🎃