Fråga: Vad är min bästa resurs idag?  Nine of Wands – Uthållighet, försvar och stamina.

Nope, inte världens roligaste kort att plocka fram idag! Spontan fråga för mig var på en gång: Uhooo – vad kommer hända idag som kräver att jag tar fram mina försvar och all min uthållighet? Men sedan så började jag vända på betydelserna. Vad idag kan jag behöva använda min uthållighet och stamina för att fullborda? Och då fick jag en idé. Under ett par dagar har jag börjat rensa i röran i vårt kök. Det har gått ganska bra faktiskt och jag har bara 3 ställen kvar: Kylskåpet, skafferiet och städskrubben… För att klara av detta krävs verkligen uthållighet! Det gäller att jag biter ihop och fullföljer rakt av! Mjölksyra kommer säkert dyka upp – men jag vet att jag idag har förmågan att se allt färdigt! Wohooo!

Gillar du vad jag skriver? Då får du gärna rösta på mig och min sida på Spindelmors Topplista genom att klicka på knappen till höger eller här nedan! Du kan även rösta på mig genom att gå in här!

Spindelmors topplista