7 of Earth (rx)
Något jag plan(t)erat kommet ta mycket, MYCKET  längre tid innan det är moget att bära frukt. Under tiden kan jag   fokusera på  min egna personliga inre trygghet.

Fråga: Varför är det så viktigt för mig att något är färdigt igår istället för när det är verkligt moget? Vad kan jag göra för att använda denna mognadsprocess till att göra något bra ännu bättre?

Dagens kort är en nyttig påminnelse att det inte finns några genvägar. Igår skrev jag och presenterade mitt senaste projekt: Tarotcirklar  över nätet. Än är det inte någon panik, men jag kan inte låra bli så, så otålig att det finns inte på kartan! Med ”bara: 2 som sagt att de kanske kam komma så börjar jag refan nu få ångest. Då dumt egentlihen…. Varför är det så viktigt då? Jo, främst självklart för att det blir en bekräftelse för egot. Kag KAN göra något framgångdrikt i alla fall! Sedan också är det frågan om att kunna skapa nya förutsättningar för min framtida tarot-karriär…

Om det inte blir av nu så har jag lovat mig själv att hålla ut i 3 månader innan jag lägger ner. På den tiden skall jag säkert kunna fila på fler, bättre koncept + hur jag kan bli bättre i själva utförandet.