Jag vaknade trött så in i märgen med känslan av att: Jag orkar inte mer! Vill inte mer! Detta refererat till att jag faktiskt inte längre orkar med mitt jobb som jag har. Visst, det är flexibelt och passivt. Men min själ mår inte bra av att jobba 12 timmar i sträck och dessutom tvingas sova bara 6 ½ timme varje natt. Jag vill ha ett arbete där jag inte bara mår bra av att lyssna på min kropp. Utan även tom kanske är tvungen att göra det! För de drömmarna har ju alltid funnits där. Det är bara så att de har fått stå tillbaka lite när det har varit kaos. Inser nu att jag borde ha behållit fokus på min passion som en drivkraft framåt. Fast det viktiga här är för mig att behålla jorden under fötterna och faktiskt se till att mina drömmar materialiseras på sett sunt sätt.

För det är det som har varit mina problem tidigare: Jag har velat göra för mycket, för fort! Så jag har tappat kontakten med marken  under mina fötter. Den här gången skall jag lägga mig ner med hjärtat  mot jorden och verkligen lyssna!