En medmänniska bad mig berätta om mina mål, var jag helst skulle vilja vara om allt var möjligt. Och detta tänkte jag nu dela med mig till er!

Den plats jag allra helst skulle vilja vara på är en plats som får mitt hjärta att sjunga. En plats där jag kan leva utan ånger och skuld. Där jag vaknar upp varje morgon och verkligen längtar efter att möta världen! Jag drömmer om en plats där jag bara omger mig med människor som jag VILL vara med och spendera tid med. Människor som gör mig svag, osäker, rädd och liten – de har ingen plats i denna dröm. Bara kärleksfulla, positiva, nyfikna, öppna, kreativa själar! Medmänniskor som ser MIG och som låter mig får veta hur mycket de uppskattar och älskar mig varje dag – i ord ELLER handling!

Nu är det din tur! Var skulle DU helst vilja vara? Beskriv känslan du vill ha inom dig när du befinner dig där!