Frågorna är baserade på en post av James Wells:

Del 1

  •  Vad/vem inspirerade mig idag? Idag blev jag inspirerad av följande sida: http://holyclothing.com/. Att faktiskt våga ta steget fullt ut och vara mig själv. Att vara den JAG är och inte den andra vill att jag skall vara! 3 of Fire!
  • Vad/vem utmanade mig idag? Idag utmanades jag av mina känslor. De överväldigade mig och höll på att dra ner mig i djupet i tron på att allt skulle rasa omkring mig.
  • Vad/vem överraskade mig idag? Idag blev jag överraskad av att jag faktiskt hann färdigt det jag planerat att ordna. Wohoo!
  • Vad/vem berörde mig idag? Känslomässigt  berörd blev jag av min son som rörde vid mitt hjärta när han sa: ”Vad fint det är här mamma! Du har städat! ”

Del 2

  • Var Stärktes jag idag? Jag stärktes i min självidentitet. Jag stärktes i min självkänsla och tron på att allt kommer att bli bra!
  • Var Mjukades jag upp idag? I mina känslor och funderingar kring att min son måste vara på ett speciellt sätt – att jag har gjort något fel i hans uppfostran. Är jag en dålig mamma? Nej, så är inte fallet!
  • Var Öppnade jag upp idag? Min självinsikt om mig själv öppnades upp idag och nya vägar att tackla min vardag på öppnade upp mig idag!
  • Var Fördjupade jag mig idag? Jag fördjupade mig i städningen och i fundering kring hur jag vill uttrycka mig med mina kläder.

Del 3

Vad är jag tacksam för ikväll: Den här stunden för mig själv. De lösningar som har kommit till mig. Inspiration kring mitt inre jag. Att jag tog mig en promenad idag och faktiskt inte köpte något godis!