10 of Earth

Det första som kom för mig när jag i gryningsljuset såg det här kortet var att jag både ville och behövde storstäda hemma! Och efter att mina pojkar varit ensamma själva hemma behövs det verkligen……. Kanske en liten oortodox tolkning men verkligen passande för mig idag! Earth står ju för bland annat hus och hem och 10 för att skapa ett arv. Vad tar du med dig till nästa fas? Jag har alltid sett det som något mera bestående, hus, pengar, bilar som vi får ärva av döda släktingar. Men i den här mini-versionen så visst kan det handla om att jag skapar en trygg, städad fast grund och hem för min son att leka och utvecklas i?

Att göra: Städa, städa, STÄDA! Mitt mål för dagen är att jag skall ha hunnit grovröjja hela lägenheten innan ikväll så att jag åtminstone ser att jag har ett golv i alla rum!

Att fundera på: På vilket sätt påverkar ett stökigt/städat hem mig och min kreativitet? Min son? Humöret?

I know my life’s work will benefit coming generations