Jag måste erkänna att jag börjar bli allt mer förtjust i Lunaea Weatherstones flash-kort teknik som jag skrev om tidigare. Dag efter dag så har jag fått så tydliga och visa frågor och svar att jag bara vill rysa! Några exempel:

23/9-2011

3 of Waters (rx) – Ace of Air

  • Fråga: Vad kan jag göra när saker och ting slutar att vara roligt?
  • Svar: Tänk ut något nytt och förändrande!

Fick en kalldusch igår som verkligen gör saker och ting mindre roliga och mer komplicerade. Men det bidrog också till att jag fick nydanande insikter och uppslag!

24/9-2011

5 of Earth (rx) – 7 of Waters

  • Fråga: Hur kan jag ta mig igenom svårigheter, obalans i min vardag?
  • Svar: Genom att göra ett nytt val och våga lyssna på mina innersta drömmar!

Dagen har ännu inte fullt ut spelat ut sin egen hand, men logiken och flödet i detta kortpar är så underbart! Ofta när jag finner mig i en taskig situation så beror det på att jag någon gång längs vägen har gjort taskiga val. Istället för att misströsta kan jag då helt enkelt göra ett nytt val! Svårare är det inte….