• Önska, åtrå, överväga
  • Materiella saker, hälsa, praktiska saker
  • Något manifesteras på det praktiska planet just nu

  1. Hur kan jag manifestera framgång på det rent praktiska planet?
  2. Vad önskar jag när det gäller min hälsa?
  3. Vad överväger jag rent praktiskt?

Jag kan manifestera framgång framför allt genom att vara 100% närvarande i nuet. Inte dröja kvar i det som aldrig blev, och inte heller fantisera eller oroa mig för framtiden (utom i hälsosamma mängder). Det jag önskar för min hälsa är att jag knna mig stark, frisk och full av energi. Inte nödvändigtvis gå ner i vikt. Jag vill trivas i min kropp! Vad kan jag göra åt detta? Blrja med mer regelbundna rutiner. Dricka mer vatten. Äta mer grönt. Rent praktiskt överväger jag hur jag kan skapa bättre och fastare rutiner för oss här hemma.